Trendi na področju Hospitality TV, ki jih prinaša leto 2018

Trendi na področju Hospitality TV, ki jih prinaša leto 2018

Ko gre za turizem, so pričakovanja potrošnikov vedno enaka – varna, brezhibna in hitra rezervacija. S pojavom sodobnih tehnologij, si je nemogoče predstavljati tudi upravljanje hotelov brez njih. Ob tehnologij “oblakov”, ogromne količine podatkov in umetne inteligence, do lastnih aplikacij, ki gostom omogočajo, da si izmenjajo svoje izkušnje. S tako veliko raznolikostjo, ne moremo zanikati njihovega pomena. Najnovejši trendi na področju Hospitality TV prinašajo nove tehnologije za avtomatizacijo in poenostavljanje številnih nalog. Tukaj je nekaj zanimivih, na katere moramo biti pozorni v letu 2018.

Trendi na področju Hospitality TV
Trendi na področju Hospitality TV

Sodobni uporabniki radi kupujemo storitve, prav tako pa tudi fizične izdelke preko spleta. Torej, če želijo ponudniki prodati svoje izdelke in storitve tej generaciji, bodo morali dobro razmisliti o svojih tržnih strategijah.

Kako lahko ponudniki to izkoristijo?

Tako, da pošljejo e-poštna sporočila, da lahko uporabniki storitev nadgradijo z dodatki. To je pravi čas, da jim ponudijo nadgradnje, ki lahko še povečajo njihova pričakovanja. Hoteli, ki so pred prihodom svojim gostom poslali e-poštna sporočila, so s tem povečali prihodke, povečali obisk njihove spletne strani in povečali število neposrednih rezervacij.

Vpliv GDPR

Skladnost z GDPR* se lahko tudi za hotele zdi zastrašujoča naloga. V resnici pa jo lahko hoteli uporabijo tudi v svojo korist in dodajo vrednost svojemu hotelu. Za zagotovitev pravilnega upravljanja, shranjevanja in shranjevanja osebnih podatkov, a bo za to potrebnega veliko časa.

Mobilnost je kralj

Nedavna posodobitev iz Google-a, najprej indeksirala mobilne različice spletnih mest. Povečanje prihodkov bo zato neposredno povezano z zmogljivostjo mobilne različice spletnega mesta in učinkovito izpolnjevanje potreb kupcev. Zato mora biti optimizacija hotelskih spletnih strani, osredotočena na preprostost in redno posodabljanje vsebin.

Avtomatizacija in storitve “v oblaku”

Hoteli, ki za izboljšanje svojega delovanja, vključujejo sodobne tehnologije, privabljajo vedno več obiskovalcev. Avtomatizacija večine operacij bo povečala število rezervacij in zmanjšala obremenitev zaposlenih.

Družabni mediji in spletni iskalniki

Čeprav niso nov pojav, socialne mreže ostajajo ključni trend. Za mnoge goste je postalo nujno, da svojo izkušnjo delijo na različnih družbenih platformah. Ali pa tam preprosto preverijo, kaj drugi pravijo o enem ali drugem hotelu. Samoumevno je, da morajo zato ponudniki storitev za svoje goste poskrbeti tako dobro, da si jih zapomnijo in svoje izkušnje delijo na spletu. Na primer, pri iskanju hotela na spletu, so takoj prikazane Google-ove ocene. Torej, spodbujanje svojih gostov, da svojo izkušnjo delijo tudi na socialnih medijih, bo neizogibno prineslo več rezervacij in posledično prihodkov ponudnikom storitev.

 

Umetna inteligenca za izboljšanje odnosov s strankami

V hotelski industriji je umetna inteligenca sicer še vedno precej v povojih, jo pa nekateri že uporabljajo. V verigi hotelov Hilton* že uporabljajo robota, ki gostom zagotavlja osnovne turistične informacije. Od njega lahko stranke dobijo vprašanja in dobijo osnovne informacije.