Trg internetne televizije IPTV in monetizacija IPTV v letu 2018

Trg internetne televizije IPTV in njena monetizacija v letu 2018

Na trg internetne televizije IPTV, prihajajo vedno novi ponudniki. Razvoj različnih spletnih platform za pretakanje videoposnetkov, hitrejša povezljivost in hitro spreminjajoče se želje potrošnikov, povečujejo eksponentno rast na področju radiodifuzne industrije. Za trg internetne televizije IPTV sta značilni: enostavna uporaba in visokokakovostna distribucija vsebin.

Trg internetne televizije IPTV
Za trg internetne televizije IPTV sta značilni enostavna uporaba in visokokakovostna distribucija vsebin.
Oddajanje preko IP omrežij

Z rastjo IPTV industrije, ponudniki poslujejo uspešno, kot še nikoli prej. Že več kot 50% uporabnikov pametnih telefonov, redno pretočno predvaja videoposnetke. Spreminjanje navad gledanja gledanja kabelske televizije se postopoma zmanjšuje

Netflix*, Amazon Prime*, Hulu* in še nekateri drugi, redno razširjajo svojo ponudbo in nikoli ne odnehajo z vlaganjem v ustvarjanje izvirnih vsebin. Vzporedno s kakovost vsebine, so povečujejo številke naročnikov. Zanimivo pa je, kot kažejo raziskave, potrošniki v povprečju potrebujejo le 18 kanalov, v svoji idealni programski shemi.

Znaki revolucije na področju televizije

90% uporabnikov, starih med 18 in 34 let, vsak dan prenaša nekaj vsebin. Priljubljenost kratkih oblik spletnih videoposnetkov raste. Temu se prilagajajo tudi družabni mediji. Velikan Facebook, je v letu 2017 zagnal storitev Facebook Watch tab. Tudi Twitter je objavil, da bo ustvaril več vsebin in napovedal svojo lastno storitev za pretakanje TV storitev.

Priložnost za monetizacijo

Trg internetne televizije IPTV posveča veliko pozornosti fenomenalnemu doživetju gledanja televizije. Zaradi nižjih stroškov, vedno hitrejših širokopasovnih povezav in pogostih inovacij, je industrija videoposnetkov (VOD) postala zelo zaželena.

Imetniki avtorskih pravic se bodo borili za gledalce, na vseh možnih zaslonih, platformah. Vse to, ker si želijo povrnii stroške. Velikani, kot sta BBC in ITV, konkurirajo globalnim IPTV velikanom, kot sta Netflix in Amazon. Krepi se potreba po dodatnih načinih monetizacije vsebin.

 

Primarni dejavniki, da bodo ponudniki IPTV prišli do konkurenčnega modela monetizacije, so:

možnost videa na zahtevo in pretočnih storitev,
distribucija vsebin s pomočjo tretjih oseb,
vključevanje gledalcev na socialnih medijih,
dolgoročno razmerje s potrošniki…

Spreminjanje navad gledalcev, je glavni razlog, da lastniki vsebin iščejo prožnost v distribucijskem modelu. Hitrost in stroškovna učinkovitost, prilagodljivost in ​​razširljivi načini dostave. Izdajatelji televizijskega programa želijo izkoristiti potencialne prednosti virtualiziranih storitev v oblaku.

Virtualizacija je stvar, ki naj bi postala zanimiva v letu 2018. Z virtualizacijo ponudnikom ni potrebno kopičiti svojega “arzenala” z uporabo drage strojne opreme ali naprav.

Prenos v živo

Naraščajoče povpraševanje po živih videoposnetkih je zelo očitno. YouTube in Facebook sta postali prva izbira za dogodke v živo. Medijski velikani, Disney in ABC, prav tako stavijo na video vsebine v živo.

Po raziskavah, bi bilo 82% uporabnikov pripravljenih plačati televizijsko naročnino. Toda televizor že dolgo ni več le naprava za pretok vsebin v živo, ampak veliko več. Gre za ustvarjanje celovite izkušnje od začetka do konca. Od nastavitve kanala, do predvajanja.

 

Končne besede

2018 bomo priča sprememb, ki bodo vplivale na Trg internetne televizije IPTV . Obstaja pa več vprašanj, na katere ni možno z gotovostjo odgovoriti. No, vedeti je, da bo potrebno slediti novicam na tem področju.